Monday, September 12, 2011

Open House Family ....

Tahun ni dan seperti biasa aku memang tk boleh nk buat open house..sbb kalau aku buat mau menelan belanja ribu2 lemon sbb sedara aku mmg ramai giler kt sini dh macam kampung halaman tempat lahir lak. Sorry la ye kawan2..bukan tk nk buat..tk de bajet..kang buat untuk kawan2 tiba2 ade lak sedara2 terhidu tak panggil yg terasa lak..so the right way family 1st. So decide share adik beradik wat open house family tuk sedara mara..sepupu sepapat..dan sewaktu dgnya yang tak dapat berjumpa pada hari raya ari tu kerana tk cukup masa untuk atur rumah.. hehe. Gambar byk..tp bertpis2 la untuk di share ..yang paling letih my bb yg kecik tu la..org pakat usung..last malam tadi tido terbongkang..sian..sian..

Menu..nasi ayam..mee kuah..lemang...nasi impit..tp ini je yg tinggal..huhu nasib ade simpan skit kt dapur..hehe

Ni time org tgh serbu makan..aku malas nk join lgik sbb tk de mood nk makan sbb demam..huhu rugi2..tgk org makan je la..nk cakap suara tk de..sbb byk sgt minum ais..nasib2.

Ni abang aku no 3 dr 7 adik beradik..tgh lapar tuh..jalan jam + perut lapar ..licin terus makanan.

Ni anak buah aku ..akak aku yang sulung..ni la tuan rumahnye yg sudi jd port tuk open house family ..




Sedara mara yg telah datang...ramai lg tp dh tk larat nk upload da.. :D.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...