Wednesday, June 8, 2016

Ambik Mood BerBlog ....

Hai.....Assalamualaikum

Long ...Long Time no See ...lamanya tk menulis dalam blog ni..dah bersawang la balik...Sian laaa penuh labah2 dah..

Azam tahun 2016 masih lgik macam lampu lip lap...jap nyala jap tak..macam2 benda yang membuat aku tak ada mood untuk berblog lagi...

Macamana nk kembalikan mood semangat berblog ni..ada tips tak...?

Aku jadi hilang semangat sebab....


Tahun ni adalah tahun pertama aku jadi single mother

Tahun pertama aku kena raya dengan anak ja

Tahun pertama situasi baru

Tahun pertama kerja baru

Tahun pertama segala macam masalah yang baru..

Tahun pertama puasa dengan anak-anak

Tahun pertama aku kena prepare baju anak-anak untuk raya

yang lain-lain aku dah biasa uruskan sorang...

Itulah kehidupan..kejap di atas kejap dibawah...aku percaya setiap dugaan ada hikmahnya...


DOA YANG BAIK...AKAN DATANG PUN YANG BAIK-BAIK

p/s Member-member yang baik hati....yang rapat dengan aku..korang jgn terbeliak mata bila baca nanti...haha.....Mula la seribu satu soalan...tk pe simpam Private massage je yer.. I miss You


Nanti nk update blog lagi la...tp hp canggih tengah rosak ..so manual user dulu..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...